Az Istenszeretet csodálatos hatása:

Áldalak téged Mennyei Atya, Uram Jézus Krisztusnak  Atyja, hogy méltóztattál megemlékezni rólam, szegény nyomorultról.

Ó, irgalmasság Atyja és minden vigasztalás Istene, hála néked, hogy engem, bár minden vigasztalásra méltatlan vagyok, újra meg újra vigasztalásaidban részesítesz.

Áldalak téged mindig és dicsőítelek egyszülött Fiaddal és a Vigasztaló Szentélekkel együtt, Hej Uram Istenem szent Szerelmesem, ha te szívembe költözöl, minden vigadozik bennem.

Te vagy az én dicsőségem, szívemnek ujjongása. te vagy reményem, menedékem zaklattatásom napján.

De mivel még gyönge vagyok a szeretetben, és tökéletlen az erényben, szükségem van arra, hogy megerősíts és megvigasztalj.

Látogass hát meg gyakrabban engem, oktass szent tanításaiddal, szabadíts meg ösztönösségemtől, és gyógyítsd meg szívemet minden rendetlen vonzalomtól, hogy bensőmben meggyógyulva és alaposan megtisztulva alkalmas legyek a szeretetre, erős a tűrésre, állhatatos a mindvégig való megmaradásra.

forrás:

Krisztus Követése : / III. könyv. 5. /

A bejegyzés trackback címe:

https://s-meg-kell-a-buzanak-erni.blog.hu/api/trackback/id/tr724958580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása