Isten az én Atyám

( Eugénia anya imája )

Mennyei Atyám! Milyen jó tudni, hogy te Atyám vagy, én pedig gyermeked vagyok! Amikor lelkemre sötétség borul és keresztem túl nehéz, oly jó, hogy azt mondhatom: Atyám hiszem, hogy szeretsz!

Igen! Hiszem, hogy te Atyám vagy, én pedig gyermeked!

Hiszem, hogy végtelen szeretettel szeretsz.

Hiszem, hogy éjjel-nappal őrködsz felettem, és hogy tudtod nélkül egy hajszál sem veszhet el fejemről.

Hiszem, hogy végtelenül bölcs vagy, és nálam sokkal jobban tudod,mire van szükségem.

Hiszem, hogy végtelenül hatalmas vagy, s még a rosszat is jóra tudod fordítani.

Hiszem, hogy végtelenül jó vagy, és mindent a javukra fordítasz azoknak, akik szeretnek Téged. Még a bántalmazások közepette is a Te gyógyító kezedet csókolhatom meg!

Hiszek, de növeld bennem a hitet, a reményt és a szeretetet!

Taníts engem mindig meglátni szeretetedet, amely életem minden eseményét irányítja.

Atyám! Te mindent tudsz, mindent látsz, jobban ismersz engem, mint én önmagamat. Te mindent megtehetsz és szeretsz engem.

Atyám, mivel azt kívánod, hogy mindig Hozzád folyamodjunk, most nagy bizalommal kérlek Téged Jézussal és a Szűzanyával ........ ( itt kérhetjük a kívánt kegyelmet ) 

Erre a szándékra az Ő Szent Szívükkel egyesülve felajánlom Neked imáimat, áldozataimat és önmegtagadásaimat, minden cselekedetemet s még nagyobb hűségemet kötelességeim teljesítésében.

Add nekem a Szentlélek világosságát, kegyelmét és erejét!

Erősíts meg Szentlelkeddel úgy, hogy Őt soha meg ne szomorítsam, s a megszentelő kegyelmet soha el ne veszítsem.

Atyám, ezt Szent Fiad, Jézus Krisztus nevében kérem tőled!

 


forrás: 

A Mennyei Atya szól szeretett gyermekeihez 

Eugénia Elisabetta Ravasio nővérnek adott üzenetek

A bejegyzés trackback címe:

https://s-meg-kell-a-buzanak-erni.blog.hu/api/trackback/id/tr955063975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása